onsdag den 31. oktober 2007

Inge og Hans Berntsen bad for syge

For tredje gang i år, havde vi besøg af Inge og Hans Berntsen, ved gudstjenesten søndag den 28. oktober. Kirken var helt fyldt op og mange ønskede forbøn for div. sygdomme. Mange blev mødt af Gud på en stærk måde og flere tilkendegav, at de også ønskede at sige "Ja til Jesus". Vi er Gud taknemmelige for han virke blandt os. Oplevede du selv Guds indgriben denne dag, så skriv gerne dit vidnesbyrd som en kommentar til dette indlæg.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

I august måned gik jeg til forbøn da Inge og Hans Berntsen afholdt møde i kirken. Mit store problem var at jeg i flere år har døjet med nedsunkne fodrodsben, som voldte ret store gener og smerter,selv med indlæg i skoene.
Inge Berntsen bad for mine fødder. Det var en positiv oplevelse i sig selv. Det hjalp bare ikke på fødderne,men Gud ved hvad han gør og i hans rækkefølge. Et par dage efter opdagede jeg at mine smerter i ryggen stort set var (og er)væk. I ca. 20 år har jeg haft kraftige smerter i ryggen, hvor der efter lægens udsavn er 3 steder hvor rygleddene er vokset sammen. Nu kan jeg stå op om morgenen, på almenlig vis og ikke mere rulle ud af sengen. Det er en vidunderlig oplevelse. Det er bare svært at takke Jesus nok.
Her i oktober kom Inge og Hans Berntsen igen og nok engang gik jeg til forbøn med mine fødder. Denne gang bad Hans Berntsen for mig, igen en skøn og rig oplevelse, men fødderne var stadig det samme - indtil natten til mandag, hvor jeg vågnede sidst på natten og mærkede der blev arbejdet gevaltigt med mine fødder. Der blev ligesom trykket,vredet og gnubbet på- og under fødderne. Jeg spurgte - Jesus er det dig som helbreder mine fødder nu ? Det skal altså prøves med det samme.Jeg,- som ikke kunne stå på bare fødder før p.gr.a.smerter,- stod på gulvet, på bare fødder, UDEN den mindste smerte. Indlæggene til skoene er lagt væk. Dem tror jeg ikke jeg får brug for mere. TAK Jesus - Ingen er så herlig som ham.
Kærlig hilsen Annie